Heb jij passie voor de vervolgde kerk? Ben je integer en betrouwbaar, kun je goed plannen en organiseren en ben je op zoek naar een afwisselende functie? Kijk dan vooral of je je herkent in ons profiel van management assistent. Als management assistent biedt je secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning aan de directeur-bestuurder, het managementteam en de Raad van Toezicht.
Wat ga jij doen?
Je realiseert overlegmomenten en zorgt dat deadlines worden gehaald door afspraken te maken en de diverse agenda’s te beheren. Daarin weet je goed onderscheid te maken in prioriteiten. Ook organiseer je overleggen en bijeenkomsten en zorg je ervoor dat daarvoor alle faciliteiten op orde zijn (zowel online als op locatie).
Als management assistent ben je bovendien het aanspreekpunt voor contacten en bezoekers van de directeur en het MT, neem je telefoongesprekken aan, handel je e-mail en binnenkomende post af en leg je informatie en afspraken vast. Waar nodig lees je taalkundig mee met (beleids)notities, maak je verslagen en notulen bij overlegmomenten en zorg je ervoor dat de afgesproken taken op tijd zijn gerealiseerd op basis van de juiste informatie.
Wat vragen wij van jou?
Je leeft en werkt vanuit je geloof, bent actief lid bent van een kerk of gemeente en voelt je verbonden met de vervolgde kerk. Je herkent je in onze zeven kernwaarden.
Daarnaast vragen we voor deze functie het volgende van je:
- Wat persoonlijkheid betreft, sta jij bekend als integer, zelfstandig, ondernemend, assertief, resultaatgericht en gestructureerd. Daarnaast kun je goed samenwerken en heb je gevoel voor humor;
- Aantoonbare ervaring in ondersteuning op directieniveau;
- Goed kunnen onderhouden van contacten op verschillende (internationale) niveaus;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse in woord en schrift en een goede beheersing van de Engelse taal;
- Ruime kennis en ervaring van Office 365 is een pré.
Hoe werken wij?
Dit is Gods werk, wij zijn Zijn medearbeiders, we doen ons werk in afhankelijkheid van Hem! Gebed neemt een grote plaats in binnen onze organisatie. We maken effectief gebruik van elkaars kennis en talenten. We bouwen aan hoge professionaliteit en kwaliteit, we nemen verantwoordelijkheid en zijn daarop aanspreekbaar. Tegelijkertijd denken we met elkaar mee en zetten we samen de schouders eronder. De structuur is een hulpmiddel, met zo kort mogelijke lijnen. Efficiënt overleg en heldere besluitvorming vinden we belangrijk.
Werken bij Open Doors geeft je een unieke kans om de vervolgde kerk te ondersteunen met jouw talenten. Op ons kantoor in Ermelo werken we met zo’n vijftig collega’s. Het is mogelijk om een deel van je werktijd te werken vanuit huis.
Voor deze functie krijg je een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling. De functie is ingeschaald in schaal 8 met een minimum salaris van € 3.176,- en maximaal € 4.247- bruto per maand (bij een fulltime dienstverband van 40 uur).
Solliciteren?
Heb je interesse? Stuur dan zo snel mogelijk een korte motivatie en je CV naar Open Doors Nederland, via vacature@opendoors.nl of solliciteer online via opendoors.nl/vacatures. Voor meer informatie kun je contact opnemen met team HR via vacature@opendoors.nl of 0341-465000.
Open Doors verwacht van haar medewerkers dat zij zich integer gedragen en zorgvuldig rekening houden met de rechten en belangen van anderen. Het opvragen van een VOG en referenties kan deel uitmaken van de procedure.
Na verzending van je sollicitatie ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Krijg je deze mail niet, of ontvang je binnen een week geen inhoudelijke reactie, neem dan contact op met team HR via vacature@opendoors.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Over deze vacature
- 32-40 uur per week
- 2 jaar werkervaring
- €3.176 – €4.247 per maand
- Ermelo
Vragen of opmerkingen?
Neem dan contact op met een van de HR-medewerkers van Open Doors. Ze helpen je graag verder!
Jellie & Nieske
Human Rescource