Retourneren
Je kunt bij ons gekochte artikelen, tegen bepaalde voorwaarden, binnen 30 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Retourzendingen worden beoordeeld en afgehandeld door Logostiek.
Let op: digitale producten (digitale boeken, muziek en films) kun je niet retourneren.
Hoe retourneer je een bestelling ?
Je retour aanmelden
Dien je retouraanvraag bij ons in via klantenservice@logostiek.nl. Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer en het product dat je wilt retourneren. Na goedkeuring van je aanvraag ontvang je per mail een retourformulier.
Je bestelling terugsturen
Wanneer je de retour vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kun je het pakket afgeven bij een PostNL-pakketpunt. PostNL voorziet pakketten van een 3S-nummer. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de site van PostNL.
Wij zijn niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het PostNL-pakketpunt altijd om het 3S-nummer en bewaar deze goed.
Onbeschadigde artikelen terugsturen
Stuur het artikel in een deugdelijke verpakking, inclusief alle toebehoren en het retourformulier, binnen 30 dagen na ontvangst terug. Het retouradres staat op het retourformulier. De verzendkosten zijn bij het retourneren van onbeschadigde artikelen voor jou.
Beschadigde of verkeerde artikelen terugsturen
Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, door vervanging of terugbetaling.
Neem in deze gevallen altijd eerst contact op met onze klantenservice via klantenservice@logostiek.nl en vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer en het defect.
Terugbetaling
Voor artikelen die op de juiste wijze zijn geretourneerd schrijven we, na verwerking van je retour, het bedrag binnen drie weken over naar je rekening. De verzendkosten en het bedrag van je eventuele vrijwillige donatie die je bij je bestelling hebt gedaan, worden niet geretourneerd.
Let op: wanneer je een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, komt onze terugbetalingsverplichting te vervallen. Neem in geval van twijfel eerst contact op met onze klantenservice.