Heb jij een verlangen om naar de vervolgde kerk te gaan? Wil je ontdekken hoe de Here God jou gebruikt? En geloof je dat jouw gebed verschil maakt? Ga dan met ons mee op reis! Open Doors biedt verschillende reizen aan naar landen waar onze christelijke broeders en zusters vervolgd worden.

Op virtuele reis?

In 2021 organiseert Open Doors virtuele reizen naar onder andere Noord-Korea en Egypte. Wil jij de vervolgde kerk vanuit je eigen woonkamer ontmoeten? Meld je dan aan voor een virtuele reis met Open Doors en ontmoet op een unieke manier de vervolgde kerk (let op: aanmelden mogelijk tot 10 december).

Om deze video te kunnen bekijken moet u ‘Sociale media en advertenties’-cookies accepteren. Klik hier om uw cookie-instellingen te wijzigen. Vernieuw de pagina nadat u uw cookie-instellingen heeft bijgewerkt.

Bidden en ontmoeten

Open Doors organiseert reizen naar verschillende landen in het Midden-Oosten, Afrika, Zuid-Amerika en Azië. Elke reis met Open Doors is anders. In sommige landen is het te gevaarlijk voor christenen om met ons af te spreken. In zo’n geval reizen we rond en bidden we voor het land, de regering en de christenen daar. In andere landen krijgen we wel de kans om onze broeders en zusters te ontmoeten. We luisteren naar hun verhalen, bidden met hen en laten hen merken dat ze er niet alleen voor staan. Elke reis is een zegen en we nodigen jou uit om dit, samen met ons, te beleven!

Geheime reizen

Naast de reizen die je normaal gesproken op deze pagina vindt, maken we ook gebeds- en ontmoetingsreizen naar diverse andere landen. Vanwege de veiligheidsrisico’s noemen we deze landen echter niet bij naam en toenaam. Wil je weten waar we nog meer naartoe reizen? Of heb je al interesse in zo’n reis? Neem dan contact met ons op.

Vanwege de coronacrisis hebben we helaas alle reizen in 2020 en een paar reizen in 2021 moeten annuleren. We beantwoorden zes vragen over de impact van het coronavirus op onze fysieke reizen.

Reizen in 2021

In 2021 hopen we weer naar verschillende landen te kunnen reizen. Wil jij weten naar welke landen Open Doors reist? Misschien is een van onderstaande reisbestemmingen wel iets voor jou!

Jongerenreizen

Ga met ons mee